Veel gestelde vragen (FAQ)
WANNEER KAN IK MIJN BESTELLING VERWACHTEN?
Om onze prijzen voor jou zo laag mogelijk te houden, laat Kalmaro de producten rechtstreeks vanaf de fabrikant of leverancier bij je bezorgen. Daarom kan de levering iets langer duren dan je gewend bent. Het duurt ongeveer 1-3 werkdagen voordat je bestelling succesvol is verwerkt. De gemiddelde levertijd in Nederland en Belgie is ongeveer 5-7 werkdagen.
DE VERWACHTE LEVERTIJD IS VERSTREKEN, WAAR BLIJFT MIJN BESTELLING?
In de meeste gevallen worden bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan een bestelling vertraging oplopen. Heb je 3 dagen extra gewacht na de oorspronkelijke leveringstermijn en je hebt je bestelling nog steeds niet ontvangen? Stuur dan een e-mail naar: info@kalmaro.nl
WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?
Als je bij Kalmaro bestelt, profiteer je altijd van gratis verzending binnen Nederland en Belgie.
HOE KAN IK MIJN BESTELLING BETALEN?
Kalmaro biedt altijd veilige betalingen. Wij gebruiken de meest betrouwbare betalingsproviders, waaronder Ideal en Bancontact.
IK MIS EEN AANTAL PRODUCTEN, HOE KAN DAT?
Sommige bestellingen worden in aparte pakketten verzonden vanwege gewichtsbeperkingen. Om de kwaliteit van de producten te garanderen, kunnen de producten die je bestelt van verschillende leveranciers afkomstig zijn. Als je meerdere producten tegelijk bij ons bestelt, is het mogelijk dat de producten niet op hetzelfde moment worden geleverd.
Maak je geen zorgen, je bestelling is onderweg. De rest van de bestelling wordt meestal binnen 1 tot 3 werkdagen geleverd.
WAT MOET IK DOEN ALS IK EEN BESCHADIGD PAKKET ONTVANG?
Helaas kan het gebeuren dat je bestelling beschadigd raakt tijdens de levering. Als klant kun je hier natuurlijk niets aan doen. Neem in dit geval direct contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar info@kalmaro.nl. Het is noodzakelijk om foto's van de klacht te maken en deze bij je e-mail te voegen.
Stuur het artikel nog niet terug zonder foto's met ons te delen. We kunnen dan helaas geen passende oplossing voor je vinden. Onze klantenservice zal je bericht zo snel mogelijk behandelen en samen met jou naar de beste oplossing zoeken.
DIT GEBEURT ALS JE HET VERKEERDE PRODUCT HEBT GEKOCHT, HET NIET PAST OF JE HET ARTIKEL NIET MEER WILT.
Je neemt eerst contact op met onze klantenservice (info@kalmaro.nl). Wij zullen kijken wat voor jou de beste oplossing is. Als dat niet lukt, betaal je alleen de verzendkosten voor het terugsturen van het product naar ons.